• 03-11-2008, 20:33:18
    #1
    bu akşam ikinci kez oldu ve üç arkadaşıma daha olmuş. aranızda msnden nokia mesaj sesi gelen var mı ?
  • 03-11-2008, 20:36:38
    #2
    Misafir
    Kardeşim Aynen Banada Oluyor . TTNet ile alakalı oldugunu düşünüyorum
  • 03-11-2008, 20:37:20
    #3
    msn veya ttnet nokia dan reklam almış sanırım
  • 03-11-2008, 20:38:11
    #4
    Misafir
    Valla baktım reklam fln almamıs
  • 03-11-2008, 20:39:26
    #5
    şimdi msni açtım banada geldi nokia mesaj sesi ilginç
  • 03-11-2008, 20:40:38
    #6
    Misafir
    valla msn açılınca pop-up gibi pencere acılıp mesajın var bari desede o da yok ses geliyor iki de bir müzik dinliyemiyoruz
  • 03-11-2008, 20:53:37
    #7
    olayı çözdüm. msnin altındaki reklamlardan geliyor.
  • 03-11-2008, 20:55:36
    #8
    bende normal ses geliyor.Anormallik sizdemi bendemi
  • 03-11-2008, 20:55:47
    #9
    evet bende fark ettim msn nin altında reklam war ordan geliyor ses