Msn de nokia mesaj sesi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn de nokia mesaj sesi?
13
●
1.313
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Msn de nokia mesaj sesi?
1
2
03-11-2008, 20:33:18
#1
Ros34
bu akşam ikinci kez oldu ve üç arkadaşıma daha olmuş. aranızda msnden nokia mesaj sesi gelen var mı ?
03-11-2008, 20:36:38
#2
MarsOyun
Misafir
Kardeşim Aynen Banada Oluyor . TTNet ile alakalı oldugunu düşünüyorum
03-11-2008, 20:37:20
#3
gangan
msn veya ttnet nokia dan reklam almış sanırım
03-11-2008, 20:38:11
#4
MarsOyun
Misafir
Valla baktım
reklam fln almamıs
03-11-2008, 20:39:26
#5
gangan
şimdi msni açtım banada geldi nokia mesaj sesi ilginç
03-11-2008, 20:40:38
#6
MarsOyun
Misafir
valla msn açılınca pop-up gibi pencere acılıp
mesajın var bari desede o da yok ses geliyor iki de bir müzik dinliyemiyoruz
03-11-2008, 20:53:37
#7
Ros34
olayı çözdüm. msnin altındaki reklamlardan geliyor.
03-11-2008, 20:55:36
#8
ByMsKN
bende normal ses geliyor.Anormallik sizdemi bendemi
03-11-2008, 20:55:47
#9
kmlzkn
evet bende fark ettim msn nin altında reklam war ordan geliyor ses
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler