Msn de nokia mesaj sesi?
13
●1.313
- 03-11-2008, 22:03:44Üyeliği durdurulduAz önce bana da oldu. Altta birkaç site açıktı dedim herhalde yine bedava kontör saçmalıklarından biridir ama değilmiş
- 03-11-2008, 23:16:52Üyeliği durdurulduben 2 kez telefona baktım yedirttiler bu sefer
