Konu
Msn de nokia mesaj sesi?
03-11-2008, 22:03:44
#12
BirBilisim
Üyeliği durduruldu
Az önce bana da oldu. Altta birkaç site açıktı dedim herhalde yine bedava kontör saçmalıklarından biridir ama değilmiş