Konu
Msn de nokia mesaj sesi?
03-11-2008, 20:33:18
#1
Ros34
bu akşam ikinci kez oldu ve üç arkadaşıma daha olmuş. aranızda msnden nokia mesaj sesi gelen var mı ?