Konu
Msn de nokia mesaj sesi?
03-11-2008, 20:40:38
#6
MarsOyun
Misafir
valla msn açılınca pop-up gibi pencere acılıp
mesajın var bari desede o da yok ses geliyor iki de bir müzik dinliyemiyoruz