Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.
bu girişi koydum arkadaşlar. başka türlü sesimizi duyuramayacız. sitelerimiz tehlikede bence.
Ben boykotumu başlatıyorum
6
●437
- 25-10-2008, 23:46:59Üyeliği durduruldukimse takmasada egomu tatmin etmiş olurum.Ros34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kişisel site kapatılsın sesim çıkmaz, illegaldir deriz olur biter. fakat 200 şikayet var diye bilmem kaç milyonluk siteye erişim engellenirmi ya. kimin hakkındaysa şikayet o blogu kapat.
alta giriş yazısını büyük koydum onu düşünerek. - 26-10-2008, 11:30:07Üyeliği durduruldujethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKardeşler hazırlayın hemen koyalım. Şöyle bu işlerden anlayan birisi varsa birşeyler hazırlarsa iyi olur.TheAllein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öylemi?? bloggerda kaç tane blog var???osem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit:

böyle birşey nasıl olur?
