güzel fikir ama kitlesel yapılmalı güzel bir banner hazırlayıp katılmak isteyen herkes sitesine koyabilir mesela...
sansüre hayır,engellemeye son vs... şeklinde bir banner yapılır ve organiza şekilde sitelere konursa belki bir nebzede olsa sesimizi duyurabiliriz.Ama bir işe yarar mı..? sanmıyorum.
Kardeşler hazırlayın hemen koyalım. Şöyle bu işlerden anlayan birisi varsa birşeyler hazırlarsa iyi olur.
ben daha bugüne kadar illegal olmayan bir içerik engellediklerine şahit olmadım!
öylemi?? bloggerda kaç tane blog var???
edit:
böyle birşey nasıl olur?