Konu
Ben boykotumu başlatıyorum
26-10-2008, 03:31:09
#5
TheAllein
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sansüre hayır,engellemeye son vs... şeklinde bir banner yapılır ve organiza şekilde sitelere konursa belki bir nebzede olsa sesimizi duyurabiliriz.Ama bir işe yarar mı..? sanmıyorum.