Ros34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel gibi görünüyor ancak kim takacak bunu orası biraz mechul gibi.
+ olarak dikkatli bakmayan insanlar direk kırmızı yazı belirince kapatabilir sayfayı okumadan..
kimse takmasada egomu tatmin etmiş olurum.

kişisel site kapatılsın sesim çıkmaz, illegaldir deriz olur biter. fakat 200 şikayet var diye bilmem kaç milyonluk siteye erişim engellenirmi ya. kimin hakkındaysa şikayet o blogu kapat.

alta giriş yazısını büyük koydum onu düşünerek.