Mobil için Webmail - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mobil için Webmail
11
●
134
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Mobil için Webmail
1
2
23-05-2020, 04:07:11
#10
Captain53
zbucky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Webmaili android kullanıyorsanız telefonunuzda varsayılan şeklinde olan mail uygulumasına IMAP şeklinde kurulum sağlayabilirsiniz.
Deneyeceğim hocam
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gmail kullanabilirsiniz, memnunum ben iş görüyor
Biliyorum hocam ben alan adimla kullanıyorum maili o yuzden webmail tercih ettim. Yoksa gmail iyidir tabii.
23-05-2020, 04:12:16
#11
Bip
Captain53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deneyeceğim hocam
Biliyorum hocam ben alan adimla kullanıyorum maili o yuzden webmail tercih ettim. Yoksa gmail iyidir tabii.
Yanlış anladınız hocam sanırım. Ben webmaili gmail uygulamasından kullanıyorum. Alan adı uzantılı mailler Gmail uygulaması ile kullanılabiliyor.
23-05-2020, 04:14:04
#12
Captain53
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlış anladınız hocam sanırım. Ben webmaili gmail uygulamasından kullanıyorum. Alan adı uzantılı mailler Gmail uygulaması ile kullanılabiliyor.
Zaten aradığım buydu ancak giriş yapamadım hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler