• 23-05-2020, 04:07:11
    #10
    zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaili android kullanıyorsanız telefonunuzda varsayılan şeklinde olan mail uygulumasına IMAP şeklinde kurulum sağlayabilirsiniz.
    Deneyeceğim hocam



    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gmail kullanabilirsiniz, memnunum ben iş görüyor
    Biliyorum hocam ben alan adimla kullanıyorum maili o yuzden webmail tercih ettim. Yoksa gmail iyidir tabii.
  • 23-05-2020, 04:12:16
    #11
    Captain53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneyeceğim hocam




    Biliyorum hocam ben alan adimla kullanıyorum maili o yuzden webmail tercih ettim. Yoksa gmail iyidir tabii.
    Yanlış anladınız hocam sanırım. Ben webmaili gmail uygulamasından kullanıyorum. Alan adı uzantılı mailler Gmail uygulaması ile kullanılabiliyor.

  • 23-05-2020, 04:14:04
    #12
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anladınız hocam sanırım. Ben webmaili gmail uygulamasından kullanıyorum. Alan adı uzantılı mailler Gmail uygulaması ile kullanılabiliyor.

    Zaten aradığım buydu ancak giriş yapamadım hocam.