Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anladınız hocam sanırım. Ben webmaili gmail uygulamasından kullanıyorum. Alan adı uzantılı mailler Gmail uygulaması ile kullanılabiliyor.

Zaten aradığım buydu ancak giriş yapamadım hocam.