Captain53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deneyeceğim hocam




Biliyorum hocam ben alan adimla kullanıyorum maili o yuzden webmail tercih ettim. Yoksa gmail iyidir tabii.
Yanlış anladınız hocam sanırım. Ben webmaili gmail uygulamasından kullanıyorum. Alan adı uzantılı mailler Gmail uygulaması ile kullanılabiliyor.