zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webmaili android kullanıyorsanız telefonunuzda varsayılan şeklinde olan mail uygulumasına IMAP şeklinde kurulum sağlayabilirsiniz.
Deneyeceğim hocam



Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gmail kullanabilirsiniz, memnunum ben iş görüyor
Biliyorum hocam ben alan adimla kullanıyorum maili o yuzden webmail tercih ettim. Yoksa gmail iyidir tabii.