• 09-05-2020, 02:53:14
    #10
    peganet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üzerinde benim sistemimi bilen kişi sayısı bir elin 3 parmağını geçmez. Bilen kişiler kaba taslak sistemin çalışma mantığını biliyor. Söylediğim gibi CF tarafını sadece Layer 3-4 volumetrik ataklara karşı kullanıyorum. Yakında buna da gerek kalmayacak ve
    @odeaweb; network altyapısında barınacak olan Cluster mimarimiz ile Layer 3 ve Layer 4 saldırılarının da çözümünü kökten çözmüş olacağız. Bu hizmeti, forumdaki "korumalı hosting" adı altında satılan hizmetlere benzetmeyin. Zira benim yaptığım işi yapabilecek, kullandığım cihazları ve yazılımları kullanabilecek firma veya kişi sayısı sınırlıdır. Kısacası dünyayı tekrardan keşfetmeye hiç gerek yok.
    Bu işle zaten bilmeyeni uğraşmaz, hepimizin işi güvenlik
    Yine de spoof saldırılar AI kullanılmadan bitmeyecek gibi gözüküyor(sizde var sanırsam )
  • 09-05-2020, 03:07:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işle zaten bilmeyeni uğraşmaz, hepimizin işi güvenlik
    Yine de spoof saldırılar AI kullanılmadan bitmeyecek gibi gözüküyor(sizde var sanırsam )
    Hocam şunu unutmamakta fayda var. Yapay zekayı yapan (icat eden) de bir "İNSAN BEYNİ" dir. O yüzden biz önce kendi beynimize güveniyoruz sonra OTOMASYON sistemine. Kullandığımız sistemler hakkında daha fazla bilgi vermeyeceğim. Bu arada konuya @odeaweb; firmasını etkilediğimden beri kendilerine TR lokasyon dan saldırı geliyor. İlgili ip ve subnet sahiplerine yasal uyarı gönderilecektir.
  • 09-05-2020, 03:14:54
    #12
    peganet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şunu unutmamakta fayda var. Yapay zekayı yapan (icat eden) de bir "İNSAN BEYNİ" dir. O yüzden biz önce kendi beynimize güveniyoruz sonra OTOMASYON sistemine. Kullandığımız sistemler hakkında daha fazla bilgi vermeyeceğim. Bu arada konuya @odeaweb; firmasını etkilediğimden beri kendilerine TR lokasyon dan saldırı geliyor. İlgili ip ve subnet sahiplerine yasal uyarı gönderilecektir.
    İnsan kendine güvenmese yaptığına hiç güvenemez. Bu işler kendine güvenenlerin işidir.
    Sistem, ticari sırrınızdır; detay sormuyorum Kolay gelsin diyorum, bu arada ip ve subnet sahiplerine ihtar yollamanıza gerek yok tahminimce proxy servisidir, yasal işlem olmadan bir şey yapamazsınız
  • 09-05-2020, 03:23:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan kendine güvenmese yaptığına hiç güvenemez. Bu işler kendine güvenenlerin işidir.
    Sistem, ticari sırrınızdır; detay sormuyorum Kolay gelsin diyorum, bu arada ip ve subnet sahiplerine ihtar yollamanıza gerek yok tahminimce proxy servisidir, yasal işlem olmadan bir şey yapamazsınız
    Kendimi tanıtmama pek gerek yok sanırım beni bilen biliyor
  • 09-05-2020, 18:45:18
    #14
    @aponkral; koruma için yardımcı oldu. Teşekkürler.