Hocam şunu unutmamakta fayda var. Yapay zekayı yapan (icat eden) de bir "İNSAN BEYNİ" dir. O yüzden biz önce kendi beynimize güveniyoruz sonra OTOMASYON sistemine. Kullandığımız sistemler hakkında daha fazla bilgi vermeyeceğim. Bu arada konuya
@odeaweb; firmasını etkilediğimden beri kendilerine TR lokasyon dan saldırı geliyor. İlgili ip ve subnet sahiplerine yasal uyarı gönderilecektir.
İnsan kendine güvenmese yaptığına hiç güvenemez. Bu işler kendine güvenenlerin işidir.
Sistem, ticari sırrınızdır; detay sormuyorum

Kolay gelsin diyorum, bu arada ip ve subnet sahiplerine ihtar yollamanıza gerek yok tahminimce proxy servisidir, yasal işlem olmadan bir şey yapamazsınız