yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan kendine güvenmese yaptığına hiç güvenemez. Bu işler kendine güvenenlerin işidir.
Sistem, ticari sırrınızdır; detay sormuyorum Kolay gelsin diyorum, bu arada ip ve subnet sahiplerine ihtar yollamanıza gerek yok tahminimce proxy servisidir, yasal işlem olmadan bir şey yapamazsınız
Kendimi tanıtmama pek gerek yok sanırım beni bilen biliyor