Bu işle zaten bilmeyeni uğraşmaz, hepimizin işi güvenlik

Yine de spoof saldırılar AI kullanılmadan bitmeyecek gibi gözüküyor(sizde var sanırsam

)
Hocam şunu unutmamakta fayda var. Yapay zekayı yapan (icat eden) de bir "İNSAN BEYNİ" dir. O yüzden biz önce kendi beynimize güveniyoruz sonra OTOMASYON sistemine. Kullandığımız sistemler hakkında daha fazla bilgi vermeyeceğim. Bu arada konuya
@odeaweb; firmasını etkilediğimden beri kendilerine TR lokasyon dan saldırı geliyor. İlgili ip ve subnet sahiplerine yasal uyarı gönderilecektir.