R10 üzerinde benim sistemimi bilen kişi sayısı bir elin 3 parmağını geçmez. Bilen kişiler kaba taslak sistemin çalışma mantığını biliyor. Söylediğim gibi CF tarafını sadece Layer 3-4 volumetrik ataklara karşı kullanıyorum. Yakında buna da gerek kalmayacak ve
@odeaweb; network altyapısında barınacak olan Cluster mimarimiz ile Layer 3 ve Layer 4 saldırılarının da çözümünü kökten çözmüş olacağız. Bu hizmeti, forumdaki "korumalı hosting" adı altında satılan hizmetlere benzetmeyin. Zira benim yaptığım işi yapabilecek, kullandığım cihazları ve yazılımları kullanabilecek firma veya kişi sayısı sınırlıdır. Kısacası dünyayı tekrardan keşfetmeye hiç gerek yok.
Bu işle zaten bilmeyeni uğraşmaz, hepimizin işi güvenlik
Yine de spoof saldırılar AI kullanılmadan bitmeyecek gibi gözüküyor(sizde var sanırsam

)