Wordpress temam nasıl olmuş :)
11
●321
- 18-11-2019, 15:56:42@Onur89TR; güzel görüşünüz için çok teşekkür ediyorum hocam. Sizin tema güzel ancak header kısmı birazcık kötü olmuş. Yani kötü derken alışılagelmiş bir header değil.
- 18-11-2019, 16:12:36Değişik bir şey olsun istedim, bu çıktı.bulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim
Rica ederim