Konu
Wordpress temam nasıl olmuş :)
18-11-2019, 15:56:42
#10
bulentking
@
Onur89TR
; güzel görüşünüz için çok teşekkür ediyorum hocam. Sizin tema güzel ancak header kısmı birazcık kötü olmuş. Yani kötü derken alışılagelmiş bir header değil.