Konu
Wordpress temam nasıl olmuş :)
18-11-2019, 16:12:36
#11
Onur89TR
bulentking adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Onur89TR
; güzel görüşünüz için çok teşekkür ediyorum hocam. Sizin tema güzel ancak header kısmı birazcık kötü olmuş. Yani kötü derken alışılagelmiş bir header değil.
Değişik bir şey olsun istedim, bu çıktı.
Rica ederim