Merhaba dostlar. 2 haftadır bir wordpress teması yapmaya çalışıyorum. Şuan da yarısından fazlası bitmiş durumda. Ben temayı kendi zevkime göre tasarladım, yani hiç kimseden öneri almadım.
Size göstereceğim tema kitap özetleri temasıdır. Bitince 2 adet demo daha yapacağım (normal blog ve teknoloji) .
Tema budur: https://www.gobayi.com
Tema bitince içindeki herşey admin panelinden değiştirelibilecek. Aynı zamanda SEO uzmanı olduğum için tema da normal olarak SEO destekli olacak.
Sizce temada neler eksik veya renk uyumları nasıl olmuş?
Şimdiden teşekkürler.
Wordpress temam nasıl olmuş :)
11
●321
- 18-11-2019, 11:46:41
- 18-11-2019, 11:49:01hocam güzel olmuş bitirince daha güzel olurbulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2019, 12:15:14Telekom logosunu ivedilikle kaldırmanı tavsiye ederim. Telekomun fikri haklar ile alakalı sürekli arama yapan birimi mevcut durduk yere başınıza iş almayın.bulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2019, 14:22:27İlk temanız için güzel, hatta harika.
Daha da geliÅŸirsin sen.
En yakın zamanda satış konunu bekliyoruz. Benim temaya da bir yorum alabilir miyim hocam? 4.-5. temam falan bu. Tema Konum
En yakın zamanda satış konunu bekliyoruz. Benim temaya da bir yorum alabilir miyim hocam? 4.-5. temam falan bu.