• 15-10-2019, 00:23:24
    #1
    Yaklaşık 2-3 senedir superonline kullanıyorum, ilk bağlattığım zaman müşteri hizmetleri şöyledir böyledir dedi bağlattım bir süre sonra dediklerinden eser kalmadı. 2 seneyi atlattık yaklaşık 2-3 ay önce taahüt bitti müşteri hizmetleri ile görüştüm. akk kalktığını ancak hızın sabitlendiğini söyledi. 50 mgbt hız 100gb adil kotalı paket aldım, özellikle 3 kere sordum daha sonra değişmez dimi dedim evet beyfendi sabit dediler. Tabi bende inandım ve taahhüt yeniledim.

    Arada 2 hafta geçti hız 7-8 mgbtlere düştü. 2 Aydır sabrediyorum ancak son 1 aydır her akşam 5-6dan gece 12-1e kadar hızım 2-3 mgbtlere düşüyor ve pingim 400-500lere çıkıyor. Akşamları hiç birşey yapamıyorum.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum anlatıyorum bana söylediğiniz hizmeti alamıyorum diyorum. Modeme bağlı cihazları soyluyor vs. Hiçbir telefonda pcde indirme güncelleme yapılmıyor, yapılsa bile 1 aydır her Allah'ın günü aynı saatlerde olacak hali yok. İşin içinden çıkamayınca bölgenizde altyapı çalışmaları yapılıyor diyorlar, 3 aydır altyapı çalışması var ben anlamadım, madem çalışma var, madem beni mağdur ediyorsunuz o zaman buna telafi edin. 100gb kota var inanın nasıl doluyor anlamıyorum her ay ek kota alıyorum aylık 150tl'den fazla internete para ödüyorum aldığım hizmete bakın.

    Böyle şikayet konuları açmayı sevmem ama artık bezdim gerçekten.

    Daha önce böyle bir sorun yaşayan çözebilen oldu mu?
    Veya taahhüt bitmeden aboneliği iptal etsem neye göre ceza ödüyorum bilgisi olan var mı?
  • 15-10-2019, 00:27:53
    #2
    İadeli taahhütlü ihtar çekin, veya noter onaylı çekebilirsiniz.
  • 15-10-2019, 00:31:18
    #3
    Taahhüt verdiğiniz ay sayı gün sayısına göre indirimli aldığınız fiyatın taahhütsüz tutarını öderseniz sorun olmaz örn : taahhütlü 50 mgbt internet 100 tl ise taahhütsüz : 150 lira ise 2 ay taahhütlü kaldınız : 2X50 = 100 tl ekstra ödemeniz gerekli
    EmreGuven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 2-3 senedir superonline kullanıyorum, ilk bağlattığım zaman müşteri hizmetleri şöyledir böyledir dedi bağlattım bir süre sonra dediklerinden eser kalmadı. 2 seneyi atlattık yaklaşık 2-3 ay önce taahüt bitti müşteri hizmetleri ile görüştüm. akk kalktığını ancak hızın sabitlendiğini söyledi. 50 mgbt hız 100gb adil kotalı paket aldım, özellikle 3 kere sordum daha sonra değişmez dimi dedim evet beyfendi sabit dediler. Tabi bende inandım ve taahhüt yeniledim.

    Arada 2 hafta geçti hız 7-8 mgbtlere düştü. 2 Aydır sabrediyorum ancak son 1 aydır her akşam 5-6dan gece 12-1e kadar hızım 2-3 mgbtlere düşüyor ve pingim 400-500lere çıkıyor. Akşamları hiç birşey yapamıyorum.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum anlatıyorum bana söylediğiniz hizmeti alamıyorum diyorum. Modeme bağlı cihazları soyluyor vs. Hiçbir telefonda pcde indirme güncelleme yapılmıyor, yapılsa bile 1 aydır her Allah'ın günü aynı saatlerde olacak hali yok. İşin içinden çıkamayınca bölgenizde altyapı çalışmaları yapılıyor diyorlar, 3 aydır altyapı çalışması var ben anlamadım, madem çalışma var, madem beni mağdur ediyorsunuz o zaman buna telafi edin. 100gb kota var inanın nasıl doluyor anlamıyorum her ay ek kota alıyorum aylık 150tl'den fazla internete para ödüyorum aldığım hizmete bakın.

    Böyle şikayet konuları açmayı sevmem ama artık bezdim gerçekten.

    Daha önce böyle bir sorun yaşayan çözebilen oldu mu?
    Veya taahhüt bitmeden aboneliği iptal etsem neye göre ceza ödüyorum bilgisi olan var mı?
  • 15-10-2019, 00:31:39
    #4
    EmreGuven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 2-3 senedir superonline kullanıyorum, ilk bağlattığım zaman müşteri hizmetleri şöyledir böyledir dedi bağlattım bir süre sonra dediklerinden eser kalmadı. 2 seneyi atlattık yaklaşık 2-3 ay önce taahüt bitti müşteri hizmetleri ile görüştüm. akk kalktığını ancak hızın sabitlendiğini söyledi. 50 mgbt hız 100gb adil kotalı paket aldım, özellikle 3 kere sordum daha sonra değişmez dimi dedim evet beyfendi sabit dediler. Tabi bende inandım ve taahhüt yeniledim.

    Arada 2 hafta geçti hız 7-8 mgbtlere düştü. 2 Aydır sabrediyorum ancak son 1 aydır her akşam 5-6dan gece 12-1e kadar hızım 2-3 mgbtlere düşüyor ve pingim 400-500lere çıkıyor. Akşamları hiç birşey yapamıyorum.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum anlatıyorum bana söylediğiniz hizmeti alamıyorum diyorum. Modeme bağlı cihazları soyluyor vs. Hiçbir telefonda pcde indirme güncelleme yapılmıyor, yapılsa bile 1 aydır her Allah'ın günü aynı saatlerde olacak hali yok. İşin içinden çıkamayınca bölgenizde altyapı çalışmaları yapılıyor diyorlar, 3 aydır altyapı çalışması var ben anlamadım, madem çalışma var, madem beni mağdur ediyorsunuz o zaman buna telafi edin. 100gb kota var inanın nasıl doluyor anlamıyorum her ay ek kota alıyorum aylık 150tl'den fazla internete para ödüyorum aldığım hizmete bakın.

    Böyle şikayet konuları açmayı sevmem ama artık bezdim gerçekten.

    Daha önce böyle bir sorun yaşayan çözebilen oldu mu?
    Veya taahhüt bitmeden aboneliği iptal etsem neye göre ceza ödüyorum bilgisi olan var mı?
    Taahhüt bitmeden iptal ettiğinizde size yansıtılan tüm indirimler toplamını ödersiniz. Eğer bu indirimler toplamı kalan ay x fatura tutarından fazla ise bu miktarı ödersiniz. Örneğin indirimler toplamı 800 tl. kalan ay x fatura miktarı = 500 tl ise 500 tl ödeyerek paketinizi sonlandırırsınız.
  • 15-10-2019, 00:32:07
    #5
    Bende 2 senedir kullanıyorum, lanet geldi. 3 Ay gibi bir süre sonra taahtüt bitiyor direk kablonete geçeceğim. Özellikle şu son 1 aydır pingler ve internet hızım berbat durumda. Arayınca işleme aldık diyorlar ama bir şey yapılmıyor.
  • 15-10-2019, 00:39:16
    #6
    yol yakından iptal ettirin. kampanya dahilinde ücret 100tl diyelim ama orjinalinde 120tl. 2 ay kullandıysanız 40 tl ödersiniz gibi bir durum
  • 15-10-2019, 00:44:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    EmreGuven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 2-3 senedir superonline kullanıyorum, ilk bağlattığım zaman müşteri hizmetleri şöyledir böyledir dedi bağlattım bir süre sonra dediklerinden eser kalmadı. 2 seneyi atlattık yaklaşık 2-3 ay önce taahüt bitti müşteri hizmetleri ile görüştüm. akk kalktığını ancak hızın sabitlendiğini söyledi. 50 mgbt hız 100gb adil kotalı paket aldım, özellikle 3 kere sordum daha sonra değişmez dimi dedim evet beyfendi sabit dediler. Tabi bende inandım ve taahhüt yeniledim.

    Arada 2 hafta geçti hız 7-8 mgbtlere düştü. 2 Aydır sabrediyorum ancak son 1 aydır her akşam 5-6dan gece 12-1e kadar hızım 2-3 mgbtlere düşüyor ve pingim 400-500lere çıkıyor. Akşamları hiç birşey yapamıyorum.

    Müşteri hizmetlerini arıyorum anlatıyorum bana söylediğiniz hizmeti alamıyorum diyorum. Modeme bağlı cihazları soyluyor vs. Hiçbir telefonda pcde indirme güncelleme yapılmıyor, yapılsa bile 1 aydır her Allah'ın günü aynı saatlerde olacak hali yok. İşin içinden çıkamayınca bölgenizde altyapı çalışmaları yapılıyor diyorlar, 3 aydır altyapı çalışması var ben anlamadım, madem çalışma var, madem beni mağdur ediyorsunuz o zaman buna telafi edin. 100gb kota var inanın nasıl doluyor anlamıyorum her ay ek kota alıyorum aylık 150tl'den fazla internete para ödüyorum aldığım hizmete bakın.

    Böyle şikayet konuları açmayı sevmem ama artık bezdim gerçekten.

    Daha önce böyle bir sorun yaşayan çözebilen oldu mu?
    Veya taahhüt bitmeden aboneliği iptal etsem neye göre ceza ödüyorum bilgisi olan var mı?

    Resmen beni anlattın , tepen attı benimde iptal ettiler şükür ceza filan çıkarmadılar
  • 15-10-2019, 00:54:56
    #8
    Virus gibiler beni kac kere aradilar.engelliyom baska numaradan ariyolar.surekli kapiya reklam birakiyolar.ttneti yillardir kullaniyorum ve 1 gun sikayetim olmadi
  • 15-10-2019, 10:26:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    taahhüt iptal etsenizde cezasını karşı firma karşılıyor mesela vodafone 500 tlye kadar olan kısmını biz karşılıyoruz demişti.