Aynı sorun ben de de var.Akşam olduğu zaman süperonline da bağlantı gidiyor.Wi fi çekmemeye başlıyor.Kesinlikle ben de yenilediğime pişman oldum.Modem falan değiştirdiler ama yok yani akşam olunca kağnı gibi oluyor