Bıktım Artık! Superonline - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bıktım Artık! Superonline
9
●
444
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bıktım Artık! Superonline
1
2
15-10-2019, 11:13:11
#10
Python7
Aynı sorun ben de de var.Akşam olduğu zaman süperonline da bağlantı gidiyor.Wi fi çekmemeye başlıyor.Kesinlikle ben de yenilediğime pişman oldum.Modem falan değiştirdiler ama yok yani akşam olunca kağnı gibi oluyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler