Bende 2 senedir kullanıyorum, lanet geldi. 3 Ay gibi bir süre sonra taahtüt bitiyor direk kablonete geçeceğim. Özellikle şu son 1 aydır pingler ve internet hızım berbat durumda. Arayınca işleme aldık diyorlar ama bir şey yapılmıyor.