• 08-10-2006, 00:40:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    var mi arkadaslar aramizda bana davetiye yollayacak gönüllü?
  • 08-10-2006, 01:21:54
    #2
    varsa banada yollarmısınız hiç girmedim cevize bakalım nasılmış ?
  • 08-10-2006, 01:24:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    abuk subuk iş yapıyolar girmemek en güzeli davetiyeymiş
  • 08-10-2006, 01:25:53
    #4
    ben nedense davetiye hakkında öyle düşünmüyorum bence çok iyi birşey davetiyeli olması en azından abuk subuk insanlar gelip abuk subuk mesajlar yazmıyo
  • 08-10-2006, 01:31:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    evet ilgilenilmiyen ilgisiz kalan sitelere herkez abuk subuk şeyler yazar.. sorumlu arkadaşlar kimse buna izin vermicek.. davetiyeyede ihtiyaç kamıcak.
  • 08-10-2006, 01:35:38
    #6
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ilgilenilmiyen ilgisiz kalan sitelere herkez abuk subuk şeyler yazar.. sorumlu arkadaşlar kimse buna izin vermicek.. davetiyeyede ihtiyaç kamıcak.
    ama bide şöyle düşün boşuna görüntü kirliliği oluyor böylede hem boş mesajlar hem boş üyeler baksana hergün 10 tane banlanan üye görüyorum burda ama davetiyeli üyelikde öyle bir sorun yok


    bu arada konu nerden nereye.. neyse daha yazmıyalımda kirlilik olmasın
  • 08-10-2006, 01:37:50
    #7
    forever r10
  • 08-10-2006, 01:47:31
    #8
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forever r10
    evet anlatmak istediğimde buydu
  • 08-10-2006, 01:52:32
    #9
    Bu arada R10 hala davetiye sistemine geçmeyecekmi?