evet ilgilenilmiyen ilgisiz kalan sitelere herkez abuk subuk şeyler yazar.. sorumlu arkadaşlar kimse buna izin vermicek.. davetiyeyede ihtiyaç kamıcak.
ama bide şöyle düşün boşuna görüntü kirliliği oluyor böylede hem boş mesajlar hem boş üyeler baksana hergün 10 tane banlanan üye görüyorum burda

ama davetiyeli üyelikde öyle bir sorun yok
bu arada konu nerden nereye.. neyse daha yazmıyalımda kirlilik olmasın