• 18-03-2007, 12:10:37
    #19
    bende alabilirmiyim varsa birisinde.

    php konusunda orda baya uzman var.
  • 18-03-2007, 12:22:12
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben direk girdim kayıt oldum ? şimdi.
  • 18-03-2007, 12:58:54
    #21
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben direk girdim kayıt oldum ? şimdi.
    Mesaj yazman için davet gerekli .

    ceviz.net'te burasıda çok güzel. fakat ceviz biraz daha prof.
  • 18-03-2007, 13:03:10
    #22
    ceviz için davetiyesi olan varsa banada atabilirse memnun olurum
  • 18-03-2007, 15:56:41
    #23
    Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj yazman için davet gerekli .
    ceviz.net'te burasıda çok güzel. fakat ceviz biraz daha prof.
    hangi bölümler için gerekli ? ben msj da yazdım

    http://forum.ceviz.net/ucretsiz-goru....html?p=280284

    en sondaki bnm
  • 18-03-2007, 16:01:47
    #24
    Misafir
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abuk subuk iş yapıyolar girmemek en güzeli davetiyeymiş

    Senin abuk subuk dediğin yerdeki en az %60 kullanıcı coder.Gri kalanlarda atılımcı saygılı karakterli ve seviyeli.

    Ceviz.net bugün türkiyede örnek alınacak bir oluşumdur.Bugüne kadar çok nadir saçma sapan insanlar gördüm orda.

    Davetiye sistemi yok zaten orda dahada gelişmiş.

    Oraya kayıtlı bir kullanıcı bir konu altında ben şuanda üyeliği aktif olmamış şu insana kefilim o insan şu bilgilere sahip diye bilgilendirme yaparak daha sonra adminler gerek görürseler onaylıyorlar.

    Adamlar herkesi almak istemiyorlar.Belirli bir akademik seviyeleri var.

    Buda gayet normal.

    Tabiki r10 ile kıyaslamakda çok yanlış.R10 Herkesi içine alabiliyor.Herkese hitap edebilecek bir yapısı var.İkisinin kulvarları çok farklı.

    yazarken 2 kez düşünelim.
  • 18-03-2007, 16:35:35
    #25
    arkadaslar
    ceviz.net için bana davetiye yollayabilecek arkadas aranıyor.
  • 18-03-2007, 16:46:49
    #26
    iyinet davetiyesi ile değiştirebiliriz ceviz.net davetiyesini....
  • 18-03-2007, 16:50:07
    #27
    Misafir
    Ceviz davetiyesi nasıl veriliyor bu arada, eskiden konu açıp referans oluyorduk. Şimdi nasıl ??

    Üyelik Tarihi: 19/01/2003