Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abuk subuk iş yapıyolar girmemek en güzeli davetiyeymiş

Senin abuk subuk dediğin yerdeki en az %60 kullanıcı coder.Gri kalanlarda atılımcı saygılı karakterli ve seviyeli.

Ceviz.net bugün türkiyede örnek alınacak bir oluşumdur.Bugüne kadar çok nadir saçma sapan insanlar gördüm orda.

Davetiye sistemi yok zaten orda dahada gelişmiş.

Oraya kayıtlı bir kullanıcı bir konu altında ben şuanda üyeliği aktif olmamış şu insana kefilim o insan şu bilgilere sahip diye bilgilendirme yaparak daha sonra adminler gerek görürseler onaylıyorlar.

Adamlar herkesi almak istemiyorlar.Belirli bir akademik seviyeleri var.

Buda gayet normal.

Tabiki r10 ile kıyaslamakda çok yanlış.R10 Herkesi içine alabiliyor.Herkese hitap edebilecek bir yapısı var.İkisinin kulvarları çok farklı.

yazarken 2 kez düşünelim.