Konu
ceviz.net davetiye
08-10-2006, 01:25:53
#4
Coojo
ben nedense davetiye hakkında öyle düşünmüyorum bence çok iyi birşey davetiyeli olması en azından abuk subuk insanlar gelip abuk subuk mesajlar yazmıyo