****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
microsofttan gelen amatörce mail
11
●889
- 03-08-2008, 09:58:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yapar bu maili bilmiyorum ama gördüğüm mailde yolladığı herkezin mail adresi görünüyordu.Yollama sebebi mahkemeyle ilgili bişeydi.Tüm bilgisayarcılara yollamış.(aksaray niğde nevşehir) bu çevredekilere yollamış.Maili bulsamda göstersem ama silindi sanırım.
- 03-08-2008, 11:11:50Lütfen bu kadar emin olmayınız ya onlarda insan sonuçta değilmi yanlışlık yapmış olamazlarmı o zaman dava için çıktı almıştık.(mail olayı ile ilgili değil dava ceza almadığımız halde korsan yazılım kurup satıyorlar gibi ibare kullanmışlar ceza aldılar yazmışlar)eğer çıktılar duruyorsa onları arıyacağım senin için. bu kadar kendinden emin olma gördüğüm şeyemi inanıyım sanamı?