• 03-08-2008, 09:58:00
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft asla açık bir şekilde toplu olarak mail atmaz.Atsada bunu özel sistemlerle yapar.arkadaşların dediği gibi çözüm ortağıdır
    yapar bu maili bilmiyorum ama gördüğüm mailde yolladığı herkezin mail adresi görünüyordu.Yollama sebebi mahkemeyle ilgili bişeydi.Tüm bilgisayarcılara yollamış.(aksaray niğde nevşehir) bu çevredekilere yollamış.Maili bulsamda göstersem ama silindi sanırım.
  • 03-08-2008, 10:50:19
    #11
    microsoft yollayamaz zaten hotmail microsofta bağlı.neden açıkça mail belirtsin.mantık dışı.uyarı yapacaksa bile maili göstermeden atar bu kadar basit.
  • 03-08-2008, 11:11:50
    #12
    Lütfen bu kadar emin olmayınız ya onlarda insan sonuçta değilmi yanlışlık yapmış olamazlarmı o zaman dava için çıktı almıştık.(mail olayı ile ilgili değil dava ceza almadığımız halde korsan yazılım kurup satıyorlar gibi ibare kullanmışlar ceza aldılar yazmışlar)eğer çıktılar duruyorsa onları arıyacağım senin için. bu kadar kendinden emin olma gördüğüm şeyemi inanıyım sanamı?