Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Lütfen bu kadar emin olmayınız ya onlarda insan sonuçta değilmi yanlışlık yapmış olamazlarmı o zaman dava için çıktı almıştık.(mail olayı ile ilgili değil dava ceza almadığımız halde korsan yazılım kurup satıyorlar gibi ibare kullanmışlar ceza aldılar yazmışlar)eğer çıktılar duruyorsa onları arıyacağım senin için. bu kadar kendinden emin olma gördüğüm şeyemi inanıyım sanamı?