• 02-08-2008, 10:25:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    yeni çıkan server yazılımını tanıtmaya çalışan ve "sanal ortamların yönetimi"nden bahseden, MS gibi bi firma için sizcede çok amatörce bi mail değilmi?
    adamlar tüm mail listesini spamcılara sunuyorlar resmen
  • 02-08-2008, 10:34:25
    #2
    O maili bana iletsene
  • 02-08-2008, 10:46:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Muhtemelen bu Microsofttan değil, bir çözüm ortağından gelmiştir.
  • 02-08-2008, 11:01:32
    #4
    Buket Hanım bişe yapayım demiş eline yüzüne bulaştırmış
  • 02-08-2008, 11:06:05
    #5
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    bunu microsoft yollamış olamaz
  • 02-08-2008, 18:29:52
    #6
    Microsoftun amatör bir elemanı yollamış Görmüyormusun arkadaşım @microsoft.com ama arkadaşın dediği gibi çözüm ortağı elemanı felan olabilir :d çok komik bir olay bende istiyorum o maili
  • 02-08-2008, 18:33:01
    #7
    off neyse ikitane kız maili kaptım
  • 02-08-2008, 18:35:27
    #8
    Misafir
    Microsoft asla açık bir şekilde toplu olarak mail atmaz.Atsada bunu özel sistemlerle yapar.arkadaşların dediği gibi çözüm ortağıdır
  • 02-08-2008, 20:00:03
    #9
    muaha süper burdaki mail adresleri kesin spame düşer