Konu
microsofttan gelen amatörce mail
02-08-2008, 10:25:27
#1
ürgüp
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yeni çıkan server yazılımını tanıtmaya çalışan ve "sanal ortamların yönetimi"nden bahseden, MS gibi bi firma için sizcede çok amatörce bi mail değilmi?
adamlar tüm mail listesini spamcılara sunuyorlar resmen