yeni çıkan server yazılımını tanıtmaya çalışan ve "sanal ortamların yönetimi"nden bahseden, MS gibi bi firma için sizcede çok amatörce bi mail değilmi?
adamlar tüm mail listesini spamcılara sunuyorlar resmen