Konu
microsofttan gelen amatörce mail
03-08-2008, 10:50:19
#11
Temajet
microsoft yollayamaz zaten hotmail microsofta bağlı.neden açıkça mail belirtsin.mantık dışı.uyarı yapacaksa bile maili göstermeden atar bu kadar basit.