• 01-07-2008, 01:17:42
    #37
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    silenler engellemezse çevirimiçi gözükür zaten silip engellerse çevirimdışı gözükür
  • 25-07-2008, 11:37:11
    #38
    Üyeliği durduruldu
    2 saattir bekliyorum daha sayfa açılmadı
  • 25-07-2008, 11:40:15
    #39
    şuan fatal nickli kullanıcı baktığı için ben bakamıyomuşum
  • 25-07-2008, 11:54:08
    #40
    Üyeliği durduruldu
    ben baktım büsürü silmiş engellemiş beni vay hayinler vay
  • 25-07-2008, 12:55:28
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bozuk lem bu

    - Şahabettin Akca ~ finaller Sildi

    daha dün gece mi ne msn'de konuştum
  • 25-07-2008, 13:04:55
    #42
    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bozuk lem bu
    - Şahabettin Akca ~ finaller Sildi
    daha dün gece mi ne msn'de konuştum
    silmiş kişiyle konuşmamanız için bi sebep yok silmiş ama engellememiştir.

    blockstatus.com gibi çalışıyordur herhalde buda ben bu siteden kontrol ediyordum hep hiç hatalı göstermedi. demek istediğim %90 felan değil %100 çalışır aynı mantıkla çalışıyorsa.. yani kız arkadaşınız sizi silmişmi görünüo ayrılın gitsin
  • 25-07-2008, 14:35:41
    #43
    Bu devirde babana bile güvenmiceksin. Bi babama güvendim o da msn den bizim silmiş
  • 25-07-2008, 23:59:01
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler . ama bunsuzda yapabiliyoruz bunu msn - araclar - gizlilik

    kişiye sağ tıklıyoruz sil çıkarsa bizi silmis demektir. ama bu daha iyi gibi . teşekkürler
  • 26-07-2008, 08:18:38
    #45
    Üyeliği durduruldu
    ben başka msnmi eklemişim ona sildi diyor