• 13-09-2006, 13:07:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    site üzerinde exe uzantılı bir program çalıştırmak mümkün müdür mümkünse gerekli olan şeyler nedir?
  • 13-09-2006, 13:11:44
    #2
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pc net dergisi 2004 sayilarinda bununla ilgili bir makale vardi , adam calc.exe yi calistirmisti ie den.. daha sonra kapattilar o acigi... sanmiyorum su anda oldugunu
  • 13-09-2006, 13:13:52
    #3
    bilgisayara indirmeden siteden exe uzantılı bir programı çalıştırmak mümkün değil mi?
  • 13-09-2006, 13:16:40
    #4
    mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayara indirmeden siteden exe uzantılı bir programı çalıştırmak mümkün değil mi?
    mümkünmü sence
  • 13-09-2006, 13:26:14
    #5
    bilmediğimden soruyorum bir arkadaşın bilgisayarına indiremediği bir programı siteden çalıştırmasını tabii mümkünse sağlayacaktım.

    peki uzantısı değiştirecek programlar falan yok mu.

    yani bir çözüm yok mu?
  • 13-09-2006, 13:30:34
    #6
    öyle birşey olsa yer yerinden oynar ne güvenlik kalır ne gizlilik.. ie den keyloggerin çalıştığını düşünsene...

    java applet ler ile yazabiliyorsan istediğin uygulamayı yaparsın
  • 13-09-2006, 13:37:47
    #7
    teşekkürler..
  • 13-09-2006, 13:38:23
    #8
    Misafir
    Exe yi java ya gömerek yada bi çeşit convert ederek sonuca ulaşabılırsınız mrt in dediği gibi.
  • 13-09-2006, 13:40:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Exe yi java ya gömerek yada bi çeşit convert ederek sonuca ulaşabılırsınız mrt in dediği gibi.
    Adamlar zaten deli gibi o tip açıkları kapatmayla uğraşıyorlar.
    İmkansız değil ama basitte değil.