• 13-09-2006, 13:40:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yapabilecek düzeyde değilim yinede sağolun bilgilendirdiğiniz için.
  • 13-09-2006, 15:24:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    exe site üzerinden çalışmaz bildiğim çalışşsa prorat serveri yedirip ortalıkta bilgisayar kalmazdı
  • 13-09-2006, 16:13:34
    #12
    hta dosyaları site üzerinden haberiniz olmadan çalıştırılabildiğine göre. .exe de çalıştırılabilir. ama bu açık sp2 den öceki windows sürümlerinde var. Sp2 de düzelttiler bu açığı yanılmıyosam
  • 13-09-2006, 17:30:13
    #13
    .exe uzantısı çalışır arkadaşlar fakat onun için farklı bir kod gerekiyor diye biliyorum.

    örnek olarak T.C. Milli Eğitim Bakanlığı nin sayaçları
  • 13-09-2006, 19:25:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    " http://yasemin.meb.gov.tr/webcounter/Count.exe " yaratıcı bir olay
  • 14-09-2006, 04:20:55
    #15
    exenin bulundugu klasöre çalıştırma izinleri verilmişse webden sunucudaki exe çalıştırılır (cgi program denir buna), dll de çalışır (isapi)
  • 14-09-2006, 04:23:25
    #16
    Misafir
    İyide o exe ler sunucuda çalışıyor client de değil farkındamısınız ?
  • 03-02-2007, 09:18:58
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bilmeden konuşmayalım lütfen;
    .exe çalıştıramazsın ama prorat sayesinde .exe yi .html ye çevirebiliyorsun bana ulaş bende resimli anlatımı war

    Bilmeyenler öğrendinizmi ..
  • 03-02-2007, 10:34:18
    #18
    öyle bişey olamaz. Olsa dünyada yer yerinden oynardı.
    sunucu üzerinde exe uygulaması şekilde olan şeylerde apache mod_rewrite ile
    exe uzantılı dosyalarıda php gibi yorumla diyerek yapılıyor.
    örnegin aşagıdaki kodu htaccess dosyassına koyun ve deneyin
    Alıntı
    AddType application/x-httpd-php .exe .dll
    https://www.r10.net/slm.exe gibi