Arkadaşlar bilmeden konuşmayalım lütfen;
.exe çalıştıramazsın ama prorat sayesinde .exe yi .html ye çevirebiliyorsun bana ulaş bende resimli anlatımı war

Bilmeyenler öğrendinizmi ..