****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Exe yi java ya gömerek yada bi çeşit convert ederek sonuca ulaşabılırsınız mrt in dediği gibi.
Adamlar zaten deli gibi o tip açıkları kapatmayla uğraşıyorlar.
İmkansız değil ama basitte değil.