Konu
site üzerinde exe uzantılı program çalıştırmak.
13-09-2006, 13:30:34
#6
mrt
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
öyle birşey olsa yer yerinden oynar ne güvenlik kalır ne gizlilik.. ie den keyloggerin çalıştığını düşünsene...
java applet ler ile yazabiliyorsan istediğin uygulamayı yaparsın