• 20-06-2008, 20:12:59
    #10
    Büyük bi ihtimalle yukarıdaki arkadaşın dediği botla çalıyordur .
  • 20-06-2008, 20:38:03
    #11
    herkesin yaptıgı gibi botla veri çekiyordur
  • 20-06-2008, 20:41:29
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    herkes bir bot buluyor,
    birde bot engellemeyi bulsak iyi olacak
  • 20-06-2008, 21:04:38
    #13
    Bot engellemek aslında kolay. Bot istekleri çok hızlı şekilde ard arda yapmak zorundadır yoksa timeout olur. Hızlı yapılan istekleri engellerseniz hiçbir sorun kalmayacaktır. Ha tüm kullanıcıların isteklerini loglamak servera gerçek bir zulüm olur ancak yazılımsal çözümler yada daha basit çözümler getirilebilir konuya.
  • 20-06-2008, 21:13:59
    #14
    alenen çalma üzerine konu açılıyor ve bu insanların r10'da üyelikleri devam ediyor.
    pes yani.
  • 20-06-2008, 21:15:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Orjinal lisanslı vb kullanan ve birazda bu işten anlayan bir yönetici varsa çok zor direk db çalmak
    Fakat bot ile verileri çekerek yapabilir belki.
    Bu arada Null vb sürümlerde oldukça açık var ve db çalmak gerçekten mümkündür.
  • 20-06-2008, 21:17:30
    #16
    prozac38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece tehdit...
    bulunan açıklardan databaseleri çalabiliyorlar.

    Koskoca forumneuro.com' un databasesini bile çaldılar.
  • 20-06-2008, 21:22:04
    #17
    optmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alenen çalma üzerine konu açılıyor ve bu insanların r10'da üyelikleri devam ediyor.
    pes yani.

    ne demeye çalıştınız hocam
  • 20-06-2008, 21:23:07
    #18
    sunucuoptimizasyon.com
    Ghost_Boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Databaseini çalmaktan kasıt forumu clonelamak ise evet yapabilir. Çünkü botu ben yazdım
    ...