Veritabanı Çalma
20
●6.475
- 20-06-2008, 21:04:38Bot engellemek aslında kolay. Bot istekleri çok hızlı şekilde ard arda yapmak zorundadır yoksa timeout olur. Hızlı yapılan istekleri engellerseniz hiçbir sorun kalmayacaktır. Ha tüm kullanıcıların isteklerini loglamak servera gerçek bir zulüm olur ancak yazılımsal çözümler yada daha basit çözümler getirilebilir konuya.
- 20-06-2008, 21:15:31Üyeliği durdurulduOrjinal lisanslı vb kullanan ve birazda bu işten anlayan bir yönetici varsa çok zor direk db çalmak
Fakat bot ile verileri çekerek yapabilir belki.
Bu arada Null vb sürümlerde oldukça açık var ve db çalmak gerçekten mümkündür. - 20-06-2008, 21:17:30bulunan açıklardan databaseleri çalabiliyorlar.prozac38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koskoca forumneuro.com' un databasesini bile çaldılar.
- 20-06-2008, 21:22:04optmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne demeye çalıştınız hocam