Konu
Veritabanı Çalma
20-06-2008, 21:15:31
#15
rootsystem
Üyeliği durduruldu
Orjinal lisanslı vb kullanan ve birazda bu işten anlayan bir yönetici varsa çok zor direk db çalmak
Fakat bot ile verileri çekerek yapabilir belki.
Bu arada Null vb sürümlerde oldukça açık var ve db çalmak gerçekten mümkündür.