Konu
Veritabanı Çalma
20-06-2008, 21:22:04
#17
darbetim
optmaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alenen çalma üzerine konu açılıyor ve bu insanların r10'da üyelikleri devam ediyor.
pes yani.
ne demeye çalıştınız hocam