Veritabanı Çalma - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Veritabanı Çalma
20
●
6.475
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Veritabanı Çalma
1
2
3
20-06-2008, 21:23:29
#19
optmaster
çalmak, çırpmak güzel şeyler değil. telaffuz bile etmemek lazım.
20-06-2008, 21:31:10
#20
darbetim
ben burda kimseninkini çalmıyom hocam. sadece merak ettim soruyorum
20-06-2008, 21:37:29
#21
BEYZADE
Direk senin veritabanını bilgisayara indiriyor yani.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler