• 20-06-2008, 21:23:29
    #19
    çalmak, çırpmak güzel şeyler değil. telaffuz bile etmemek lazım.
  • 20-06-2008, 21:31:10
    #20
    ben burda kimseninkini çalmıyom hocam. sadece merak ettim soruyorum
  • 20-06-2008, 21:37:29
    #21
    Direk senin veritabanını bilgisayara indiriyor yani.