• 10-06-2018, 12:20:30
    #1
    Merhaba, psikiyatri ve psikoloji üzerine bir forum sitesi açtım fakat bazı sorunlarım var.

    İlk sorunum sitenin index hızıydı. İlk zamanlar doğal olarak hızlı şekilde index alamıyordum. Fakat bu aralar 1 gün içerisinde inde almaya başladım. Bilmiyorum ne kadar doğru fakat siteye blog kısmı ekleyip özgün yazılar eklemeye başlayınca düzelmeye başladı bu durum. Yinede benim için bir sorun olarak görüyorum.

    İkinci sorunum organik ziyaretçim olmuyor. Bir çok konu paylaştım ve yaklaşık 100 - 110 arası üye elde ettim. Bu üyeleri ise facebook gruplarından elde ettim. bunun için ne yapmam gerekir ?

    Üçüncü sorunum kelimelerim de gün geçtikçe geri sıralara doğru gitmekteyim. Yanlış bir müdahale yaptığımı düşünmüyorum. Sadece özgün içerik giriyorum ve üye elde ediyorum. Başka da bir müdahelem yok. Her resime etiket açıklamasını konu ile alakalı şekilde giriyorum. Buna rağmen organik ziyaretçim yok denecek kadar az.

    Bazen üyeler öyle yorumlar yapıyor ki 1000-1500 kelime arası Hatta bazı konularım 2000 küsür gösterim dahi alıyor.

    Bugüne kadar yaptıklarım;
    • Sadece ekşi sözlükten bir yazıma backlink aldım.
    • Herhangi bir seo paketi veya backlink paketi almadım.
    • Herhangi bir tanıtım yazısı ya da paketi almadım.
    • Herhangi bir hit programı kullanmadım.
    • Site de ki ortalama geçirilen süre 2.30-3.30 dakika arası gidip geliyor.

    Sitemde günlük hit sosyal medyadan gelen 200- 300 arası bazen 500- 700 arasını bulmakta. Bir aylık site için bu durum normal mi ? Özellikle merak ettiğim soru bu. Çünkü illa ki bir çalışma yaptırmam gerekiyor mu ? Ya da sabret böyle devam et, bir kaç ay sonra sonuç alırsın mı diyorsunuz ?

    Site: psikiyatri psikoloji forumu

    Not: Sitedeki header ile kategoriler arası ve bazı alanlarda ki boşluk temadan kaynaklı değildir. Adsense başvuru sürecinde olduğu için boştur.
  • 10-06-2018, 12:47:11
    #2
    sayfanın en altına inince kayit ol gidiyor
    tema cok beyaz biraz karmasik geldi bana
    birde footer yok en azinda bir footer ve linkler olsun
    webteknodaki gibi konu bittikten sonra baska konuya otamatik geceme seyi guzel olur
  • 10-06-2018, 12:51:51
    #3
    theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfanın en altına inince kayit ol gidiyor
    tema cok beyaz biraz karmasik geldi bana
    birde footer yok en azinda bir footer ve linkler olsun
    webteknodaki gibi konu bittikten sonra baska konuya otamatik geceme seyi guzel olur
    Evet şu an bende farkettim anasayfada bu sorun yok ama konularda aşağı inince kayıt ol gidiyor ve giriş yap kalıyor sadece.
    Sevindim şu an genelde herkes tema çok sade diyordu. temayı daha koyu yapabilirim o elimde fakat genelde psikiyatri hastaları için yapılan yabancı forumlarda hep beyaz kullanılmış. Bunu daha önce arkadaşlarla tartışmıştık kendi aramızda.
    Footer ne yazık ki discourse altyapısı olduğu için yok.
    Önerilen konular aslında hemen geliyor ama evet webteknodaki gibi olsa gerçekten güzel olur.
  • 10-06-2018, 12:55:45
    #4
    Serhat38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şu an bende farkettim anasayfada bu sorun yok ama konularda aşağı inince kayıt ol gidiyor ve giriş yap kalıyor sadece.
    Sevindim şu an genelde herkes tema çok sade diyordu. temayı daha koyu yapabilirim o elimde fakat genelde psikiyatri hastaları için yapılan yabancı forumlarda hep beyaz kullanılmış. Bunu daha önce arkadaşlarla tartışmıştık kendi aramızda.
    Footer ne yazık ki discourse altyapısı olduğu için yok.
    Önerilen konular aslında hemen geliyor ama evet webteknodaki gibi olsa gerçekten güzel olur.
    karanlik yapmaya gerek yok ama biraz daha sadelestirilebilir ve ya renklendirilebilir soldaki menuler arasinda bosluk olsa guzel olur
  • 10-06-2018, 17:33:07
    #5
    Tecrübeli arkadaşların yorumlarını bekliyorum.