sayfanın en altına inince kayit ol gidiyor
tema cok beyaz biraz karmasik geldi bana
birde footer yok en azinda bir footer ve linkler olsun
webteknodaki gibi konu bittikten sonra baska konuya otamatik geceme seyi guzel olur
Evet şu an bende farkettim anasayfada bu sorun yok ama konularda aşağı inince kayıt ol gidiyor ve giriş yap kalıyor sadece.
Sevindim şu an genelde herkes tema çok sade diyordu.

temayı daha koyu yapabilirim o elimde fakat genelde psikiyatri hastaları için yapılan yabancı forumlarda hep beyaz kullanılmış. Bunu daha önce arkadaşlarla tartışmıştık kendi aramızda.
Footer ne yazık ki discourse altyapısı olduğu için yok.
Önerilen konular aslında hemen geliyor ama evet webteknodaki gibi olsa gerçekten güzel olur.