Evet şu an bende farkettim anasayfada bu sorun yok ama konularda aşağı inince kayıt ol gidiyor ve giriş yap kalıyor sadece.
Sevindim şu an genelde herkes tema çok sade diyordu.

temayı daha koyu yapabilirim o elimde fakat genelde psikiyatri hastaları için yapılan yabancı forumlarda hep beyaz kullanılmış. Bunu daha önce arkadaşlarla tartışmıştık kendi aramızda.
Footer ne yazık ki discourse altyapısı olduğu için yok.
Önerilen konular aslında hemen geliyor ama evet webteknodaki gibi olsa gerçekten güzel olur.
karanlik yapmaya gerek yok ama biraz daha sadelestirilebilir ve ya renklendirilebilir soldaki menuler arasinda bosluk olsa guzel olur