sayfanın en altına inince kayit ol gidiyor
tema cok beyaz biraz karmasik geldi bana
birde footer yok en azinda bir footer ve linkler olsun
webteknodaki gibi konu bittikten sonra baska konuya otamatik geceme seyi guzel olur