• 09-10-2017, 17:32:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Sizce buzzy scripti alınmalı mi ? Kullanan var mı ? Tüm eklentileri ile almayı düşünüyorum.
    Makale vb paylaşırken nasıl güzel mi editörü sizce hafif kalır mı ?
    Yoksa başka bir script mi alınmalı var ise. (Wordpress ve joomla gibi ücretsiz script kullanmak istemiyorum.)
    https://codecanyon.net/item/buzzy-bu...cript/18754835
  • 09-10-2017, 17:33:22
    #2
    hocam ben kullanıyorum ama şimdi pişmanım keşke wp kullansaydım diyorum. 1.5 senede hitler 2k yı geçmedi. 6 ayda bir felan güncelleniyor ama yetersiz gibi. Şimdiden wp kullan rahat et derim tavsiye olarak.
  • 09-10-2017, 17:35:33
    #3
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben kullanıyorum ama şimdi pişmanım keşke wp kullansaydım diyorum. 1.5 senede hitler 2k yı geçmedi. 6 ayda bir felan güncelleniyor ama yetersiz gibi. Şimdiden wp kullan rahat et derim tavsiye olarak.
    Suanki hali ile nasıl peki ?
    Scriptleri ilgili bir sıkıntı var miki ?
  • 09-10-2017, 17:55:00
    #4
    Bende açıkçası zamanında çok düşünmüştüm bu scripti fakat yeterli bilgi alamamıştım. Konuyu takipteyim.
  • 09-10-2017, 18:13:10
    #5
    AKINARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende açıkçası zamanında çok düşünmüştüm bu scripti fakat yeterli bilgi alamamıştım. Konuyu takipteyim.
    Aslında çok güzel script. Bi tek bu eklenti ve metin editörü problemi var gibi örneğin dosya yükleme seçeneği vs yok muhtemelen haber scripti diye düşünülmüş. Genel blog dahi iyi gider scripte.
    Mobil Admin panelinde sorunlar var.
    Geliştirme yapılır ise çok iyi yere gelebilir.
    Ama tabiki once kullananlar yada kullanmış veyahut daha iyisi var bunu satın alın diyen çıkar ise kesinlikle göz atarım.
  • 09-10-2017, 18:22:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Script yapımcısı lisansı kendi sitesinden kontrol ettiriyor, bir kaç gün önce scripti kullananlar 6 saat boyunca admin panellerine ulaşamadı... Yarın bir gün adam ortadan kaybolursa onca emek verdiğiniz siteniz çöp olur. Themeforest buna nasıl izin veriyor anlamadım...
  • 09-10-2017, 18:24:03
    #7
    HatayMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script yapımcısı lisansı kendi sitesinden kontrol ettiriyor, bir kaç gün önce scripti kullananlar 6 saat boyunca admin panellerine ulaşamadı... Yarın bir gün adam ortadan kaybolursa onca emek verdiğiniz siteniz çöp olur. Themeforest buna nasıl izin veriyor anlamadım...
    Script açık kaynak kodlu aslında. Aldığım anda lisansı kaldırmayı düşünüyorum. Sonuçta satın aldım. Lisansı kaldırıp site hızını dahi arttirabilirim
  • 09-10-2017, 20:34:02
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script açık kaynak kodlu aslında. Aldığım anda lisansı kaldırmayı düşünüyorum. Sonuçta satın aldım. Lisansı kaldırıp site hızını dahi arttirabilirim
    Ben aldım pişman oldum. Keşke önce buradaki yorumları okusaydım.. Site içinde buzzy diye aratın satın almaktan vaz geçersiniz zaten.. PRoblemlerlden bir tanesi mesela haber gireceksiniz editöre dışarıdan yazı yapıştırdınız. Notepad veya daha doğru imla denetimi yapıyor diye Word'e yazıp editöre yapıştırdınız diyelim. Rastgele bazı kemilemelir birliştiriyor editör. Yazarına ilettik durumu. Kullandığım editör 3. parti bir editör, müdahale hakkım yok dedi. Sizede dahili yorum bile yapılamıyor eklenti satın almadan.
    Lisans işi yüzüden 1 haftadan fazla kapalı kaldı benim sitem.. Soğudum kapattım siteyi. Lisans geçersiz diyerek admin panele sokmadı. Lisans kaldırabilecekseniz ki pek çok kişinin saçını başını yoldurtan bir mesele PM'den ulaşın.. Veya satın almakta ısrar edecekseniz Quizzes eklentisi ile birlikte lisansı devredeyim size
    İyi çalışmalar.
  • 09-10-2017, 20:39:52
    #9
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aldım pişman oldum. Keşke önce buradaki yorumları okusaydım.. Site içinde buzzy diye aratın satın almaktan vaz geçersiniz zaten.. PRoblemlerlden bir tanesi mesela haber gireceksiniz editöre dışarıdan yazı yapıştırdınız. Notepad veya daha doğru imla denetimi yapıyor diye Word'e yazıp editöre yapıştırdınız diyelim. Rastgele bazı kemilemelir birliştiriyor editör. Yazarına ilettik durumu. Kullandığım editör 3. parti bir editör, müdahale hakkım yok dedi. Sizede dahili yorum bile yapılamıyor eklenti satın almadan.
    Lisans işi yüzüden 1 haftadan fazla kapalı kaldı benim sitem.. Soğudum kapattım siteyi. Lisans geçersiz diyerek admin panele sokmadı. Lisans kaldırabilecekseniz ki pek çok kişinin saçını başını yoldurtan bir mesele PM'den ulaşın.. Veya satın almakta ısrar edecekseniz Quizzes eklentisi ile birlikte lisansı devredeyim size
    İyi çalışmalar.
    Bu çok büyük bir problem. Hala devam ediyor mu deneyeceğim orjinal sitesinden ek olarak hocam bunu siz editöre yapıştırınca mi oluyor yoksa,
    Konuyu yayınlayınca mi ?