Script açık kaynak kodlu aslında. Aldığım anda lisansı kaldırmayı düşünüyorum. Sonuçta satın aldım. Lisansı kaldırıp site hızını dahi arttirabilirim
Ben aldım pişman oldum. Keşke önce buradaki yorumları okusaydım.. Site içinde buzzy diye aratın satın almaktan vaz geçersiniz zaten.. PRoblemlerlden bir tanesi mesela haber gireceksiniz editöre dışarıdan yazı yapıştırdınız. Notepad veya daha doğru imla denetimi yapıyor diye Word'e yazıp editöre yapıştırdınız diyelim. Rastgele bazı kemilemelir birliştiriyor editör. Yazarına ilettik durumu. Kullandığım editör 3. parti bir editör, müdahale hakkım yok dedi. Sizede dahili yorum bile yapılamıyor eklenti satın almadan.
Lisans işi yüzüden 1 haftadan fazla kapalı kaldı benim sitem.. Soğudum kapattım siteyi. Lisans geçersiz diyerek admin panele sokmadı. Lisans kaldırabilecekseniz ki pek çok kişinin saçını başını yoldurtan bir mesele PM'den ulaşın.. Veya satın almakta ısrar edecekseniz Quizzes eklentisi ile birlikte lisansı devredeyim size

İyi çalışmalar.